eRecept - často se ptáte ...

 

Co je kód eReceptu?

Kód eReceptu je 12místný kód (kombinace čísel a písmen), který jste obdrželi od svého lékaře elektronicky, v SMS či vytisknutý přímo na receptu. Pokud na Vaše papírovém receptu žádný takový kód není, kontaktujte nás

Můžu rezervovat více eReceptů najednou?

Ano, v příslušném poli vyplňte / naskenujte všechny své eRecepty.

Jak dlouho platí eRecept?

Platnost eReceptu je obvykle 14 dní počínaje dnem, který následuje po dni jeho vystavení lékařem. Platnost je většinou uvedena přímo u eReceptu na papírovém receptu či v SMS.

Jak zjistím obsah eReceptu?

Pokud na papírovém receptu není vyznačen jeho obsah, můžete požádat svého lékaře či lékárníka v jakékoli lékárně a obsah Vám sdělí.

Platím něco za rezervaci eReceptu?

Rezervace eReceptu je zdarma. Pro rezervace eReceptu můžete také využít mobilní aplikaci Moje Magistra, která je dostupná v App Store či na Google Play zcela zdarma.

Jak se dozvím výši doplatku léků na eReceptu?

Aktuální výše doplatků se v jednotlivých lékárnách liší. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně.

Zahrnuje celková cena v košíku při rezervaci eReceptu a dalších (volně prodejných) přípravků i doplatky léků z eReceptu?

Celková cena nezahrnuje případné doplatky za léky z eReceptu. Zahrnuje pouze cenu volně prodejných přípravků. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně.

Garantujete mi, že rezervovaný lék pro mě bude připraven?

Bohužel nedokážeme garantovat výdej rezervovaného přípravku v lékárně v případě, že daný přípravek je v daný moment nedostupný v ČR. O aktuálním stavu Vaší rezervace či nedostupnosti Vás budeme informovat přímo z lékárny.

Kde si mohu rezervovat eRecept?

eRecept si můžete rezervovat v lékárnách, označených „Výdej přes e-recepty“, resp.  „Rezervace v mobilní aplikaci“ (v případě rezervace v mobilní aplikaci). Nenašli jste svou oblíbenou lékárnu? Kontaktujte nás >>

Jak se dozvím, že moje rezervace je připravena?

O stavu Vaší rezervace Vás budeme informovat emailem/SMS. Rezervace vyřizuje lékárna v průběhu své otevírací doby. Pokud je to nezbytné, může Vás kontaktovat přímo lékárník na email/SMS.

Změny a storno rezervace eReceptu

Rezervaci je možné změnit či stornovat. V tom případě je nutné lékárnu informovat emailem či telefonicky. V případě, že si nevyzvednete rezervované přípravky během 5 pracovních dní od doby potvrzení rezervace lékárnou, rezervace je automaticky stornována.

Mohu si nechat doručit léky z eReceptu domů zásilkovým způsobem?

Bohužel ne, současná legislativa toto nedovoluje. Při rezervaci eReceptu a dalších, volně prodejných přípravků, lze také využít pouze rezervaci s následným vyzvednutím v lékárně.

Může za mě vyzvednout léky z eReceptu jiná osoba?

Ano, při vyzvednutí rezervace jinou osobou je potřeba předložit kód eReceptu.

Jak se dozvím výši doplatku léků na eReceptu?

Aktuální výše doplatků se v jednotlivých lékárnách liší. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně. Sleva z doplatku je poskytována ve formě neuplatnění maximální obchodní přirážky při výdeji léčivého přípravku. V některých případech jsme limitováni právními předpisy a výše slevy může být maximálně tak vysoká, aby prodejní cena léku nebyla nižší než náklady na jeho pořízení.

 

Rezervace eReceptu je Vaše jistota, že léky budou pro Vás v lékárně již připravené.

Využijte navíc veškerých výhod společné on-line rezervace léků na předpis a přípravků z nabídky e-shopu Magistra.cz. Vložte si eRecept a přípravky do společného košíku a vyzvedněte si vše v lékárně najednou.