DOPRAVA ZDARMA 

Nakupte si Ježíška a ušetřete za dopravu. Platí na všechny objednávky při nákupu nad 500 Kč se Zásilkovnou a PPL (výdejní místa a boxy)

Rezervace eRecept

  1. Zadejte nebo naskenujte kód eReceptu
  2. Potvrďte kód tlačítkem "Vložit do košíku"
  3. Dokončete rezervaci eReceptu nebo si přidejte do košíku další zboží z e-shopu a vše si vyzvedněte společně
Začněte zadáním 12místného kódu eReceptu
Potvrďte kód vložením do košíku

a přejděte k dokončení rezervace

 Dokončit rezervaci 

Přidejte si do košíku další produkty z e-shopu a vše si vyzvedněte společně

Nevíte si s něčím rady?

Zavolejte nám: 

+420 253 253 213 

(Po - Pá: 8:00 - 16:00)

E-mail: zakaznicky.servis@magistra.cz

Často kladené dotazy a odpovědi k eReceptu

 

Kód eReceptu je 12místný kód (kombinace čísel a písmen), který jste obdrželi od svého lékaře elektronicky, v SMS či vytisknutý přímo na receptu. Pokud na Vaše papírovém receptu žádný takový kód není, kontaktujte nás

 

Ano, v příslušném poli vyplňte / naskenujte všechny své eRecepty.

 

Platnost eReceptu je obvykle 14 dní počínaje dnem, který následuje po dni jeho vystavení lékařem. Platnost je většinou uvedena přímo u eReceptu na papírovém receptu či v SMS.

 

Pokud na papírovém receptu není vyznačen jeho obsah, můžete požádat svého lékaře či lékárníka v jakékoli lékárně a obsah Vám sdělí.

 

Rezervace eReceptu je zdarma. Pro rezervace eReceptu můžete také využít mobilní aplikaci Moje Magistra, která je dostupná v App Store či na Google Play zcela zdarma.

 

Aktuální výše doplatků se v jednotlivých lékárnách liší. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně.

 

Celková cena nezahrnuje případné doplatky za léky z eReceptu. Zahrnuje pouze cenu volně prodejných přípravků. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně.

 

Bohužel nedokážeme garantovat výdej rezervovaného přípravku v lékárně v případě, že daný přípravek je v daný moment nedostupný v ČR. O aktuálním stavu Vaší rezervace či nedostupnosti Vás budeme informovat přímo z lékárny.

 

eRecept si můžete rezervovat v lékárnách, označených „Výdej přes e-recepty“, resp.  „Rezervace v mobilní aplikaci“ (v případě rezervace v mobilní aplikaci). Nenašli jste svou oblíbenou lékárnu? Kontaktujte nás.

 

O stavu Vaší rezervace Vás budeme informovat emailem/SMS. Rezervace vyřizuje lékárna v průběhu své otevírací doby. Pokud je to nezbytné, může Vás kontaktovat přímo lékárník na email/SMS.

 

Rezervaci je možné změnit či stornovat. V tom případě je nutné lékárnu informovat emailem či telefonicky. V případě, že si nevyzvednete rezervované přípravky během 5 pracovních dní od doby potvrzení rezervace lékárnou, rezervace je automaticky stornována.

 

Bohužel ne, současná legislativa toto nedovoluje. Při rezervaci eReceptu a dalších, volně prodejných přípravků, lze také využít pouze rezervaci s následným vyzvednutím v lékárně.

 

Ano, při vyzvednutí rezervace jinou osobou je potřeba předložit kód eReceptu.

 

Aktuální výše doplatků se v jednotlivých lékárnách liší. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně. Sleva z doplatku je poskytována ve formě neuplatnění maximální obchodní přirážky při výdeji léčivého přípravku. V některých případech jsme limitováni právními předpisy a výše slevy může být maximálně tak vysoká, aby prodejní cena léku nebyla nižší než náklady na jeho pořízení.