Rezervace eRecept
- Zadejte nebo naskenujte kód eReceptu
- Potvrďte kód tlačítkem "Vložit do košíku"
- Dokončete rezervaci eReceptu nebo si přidejte do košíku další zboží z e-shopu a vše si vyzvedněte společně
Potvrďte kód vložením do košíku
a přejděte k dokončení rezervace
Přidejte si do košíku další produkty z e-shopu a vše si vyzvedněte společně
Nevíte si s něčím rady?
Zavolejte nám:
+420 253 253 213
(Po - Pá: 8:00 - 16:00)
E-mail: zakaznicky.servis@magistra.cz
Často kladené dotazy a odpovědi k eReceptu
Kód eReceptu je 12místný kód (kombinace čísel a písmen), který jste obdrželi od svého lékaře elektronicky, v SMS či vytisknutý přímo na receptu. Pokud na Vaše papírovém receptu žádný takový kód není, kontaktujte nás
Ano, v příslušném poli vyplňte / naskenujte všechny své eRecepty.
Platnost eReceptu je obvykle 14 dní počínaje dnem, který následuje po dni jeho vystavení lékařem. Platnost je většinou uvedena přímo u eReceptu na papírovém receptu či v SMS.
Pokud na papírovém receptu není vyznačen jeho obsah, můžete požádat svého lékaře či lékárníka v jakékoli lékárně a obsah Vám sdělí.
Rezervace eReceptu je zdarma. Pro rezervace eReceptu můžete také využít mobilní aplikaci Moje Magistra, která je dostupná v App Store či na Google Play zcela zdarma.
Aktuální výše doplatků se v jednotlivých lékárnách liší. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně.
Celková cena nezahrnuje případné doplatky za léky z eReceptu. Zahrnuje pouze cenu volně prodejných přípravků. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně.
Bohužel nedokážeme garantovat výdej rezervovaného přípravku v lékárně v případě, že daný přípravek je v daný moment nedostupný v ČR. O aktuálním stavu Vaší rezervace či nedostupnosti Vás budeme informovat přímo z lékárny.
eRecept si můžete rezervovat v lékárnách, označených „Výdej přes e-recepty“, resp. „Rezervace v mobilní aplikaci“ (v případě rezervace v mobilní aplikaci). Nenašli jste svou oblíbenou lékárnu? Kontaktujte nás.
O stavu Vaší rezervace Vás budeme informovat emailem/SMS. Rezervace vyřizuje lékárna v průběhu své otevírací doby. Pokud je to nezbytné, může Vás kontaktovat přímo lékárník na email/SMS.
Rezervaci je možné změnit či stornovat. V tom případě je nutné lékárnu informovat emailem či telefonicky. V případě, že si nevyzvednete rezervované přípravky během 5 pracovních dní od doby potvrzení rezervace lékárnou, rezervace je automaticky stornována.
Bohužel ne, současná legislativa toto nedovoluje. Při rezervaci eReceptu a dalších, volně prodejných přípravků, lze také využít pouze rezervaci s následným vyzvednutím v lékárně.
Ano, při vyzvednutí rezervace jinou osobou je potřeba předložit kód eReceptu.
Aktuální výše doplatků se v jednotlivých lékárnách liší. O aktuální výši doplatků za rezervované léky z eReceptu se informujte ve Vámi zvolené lékárně. Sleva z doplatku je poskytována ve formě neuplatnění maximální obchodní přirážky při výdeji léčivého přípravku. V některých případech jsme limitováni právními předpisy a výše slevy může být maximálně tak vysoká, aby prodejní cena léku nebyla nižší než náklady na jeho pořízení.