Reklamační řád

Při reklamaci či vrácení zboží nejprve vyberte, jakým způsobem Vám bylo dodáno:

Rezervace v lékárně

Zboží rezervované v e-shopu www.magistra.cz  + zaplacené a vyzvednuté v kterékoli kamenné lékárně Magistra:

Obraťte se lékárnu, ve které jste rezervované zboží zaplatili a vyzvedli. Reklamace zboží se řídí podmínkami reklamace této kamenné lékárny Magistra a dalšími právními předpisy. Více ZDE.

Doručení na adresu

Zboží zakoupeno v e-shopu www.magistra.cz + doručeno přepravcem (Česká pošta, Zásilkovna, PPL)

Reklamace zboží se řídí reklamačními podmínkami. Na toto zboží se vztahuje 14denní možnost odstoupení od kupní smlouvy. Reklamované zboží můžete vrátit poštou nebo osobně na adrese Magistra Lékárna Hostivař, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 10. Reklamované zboží nevracejte v jiné kamenné lékárně Magistra.

Postup vrácení zboží

1.  Zabalte řádně zboží, které chcete vrátit, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození
2. Do zásilky přiložte vratkový formulář nebo lístek, kde uveďte:
  • jméno a příjmení
  • číslo objednávky/faktury
  • bankovní účet (pro vrácení finančních prostředků)
  • kontaktní údaje: telefon a e-mail
3. Odešlete zásilku na adresu: Magistra Lékárna Hostivař, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 10

Jakmile obdržíme fyzicky zásilku, budeme Vás kontaktovat.

V případě, že potřebujete s čímkoliv poradit, neváhejte se obrátit na naší zákaznickou linku:

Telefon: +420 253 253 213 (Po - Pá: 8:00 - 16:00) 

E-mail: zakaznicky.servis@magistra.cz

Důležité vědět...

Nelze reklamovat či vracet zboží, které podléhá rychlé zkáze či zboží vyňaté z obalu, které nelze vrátit zpět.

 

Finanční prostředky za vrácené zboží nelze vyplatit v hotovosti. Vždy se vrací formou převodu na bankovní účet.

 

Soubory ke stažení